It's friday!

Wohow, det är fredag sötnosar! har längtat efter den här dagen hela veckan faktsikt =); men vad  Har ni planer för denna underbara dag? Själv ska jag spenderade  en tid i skolan först, Idag gick jag upp 06.00 faktiskt... Men jag var tvungen! för jag skulle duscha, rakat benen och så där, noppa ögonbrynen, osv. sen skulle min mammi skjusa miig till skolan så när vi har kommit halva vägen kommer jag inte ihåg om jag stägde av pla ramla jag idag också sjukt halt seriöst!! :O, whatevrer idah började jag 9 annars skulle jag aldrig hinna med allt det där =),dagen började med språk sen skulle vi ha matte då skulle vi tydligrn vara ute :O det va sjukt kallt och min klass är juh inte seriös om man säger så så vi sulle köra en tävling det va typ med kottar och massa och nästan alla fuskar haha dåliga förlorare lr vadå xD palla bry diig om de det va likoms bara matte och vem F*n gillar de ;) haha whatevrer nu ska jag göra någonting annat vi hörs senare kisses!


seriöst han sjunger så j*vla braa är och är mega sööt är kär seriöst (aa`

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: ja det var ju det tyvärr ;) ska du göra ngt kul i helegn?

2009-12-04 @ 17:14:35
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: sofia

nja för mycket fjortis för min smak =)

2009-12-06 @ 17:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0