It's monday! USCH!

dåliga uppdateringen!...  i helgen jag vet Men jag tror ni förstår. Man har ju ett liv utanför bloggen också.. Blabla whatever,Måndag... Hum, alltid härligt. Hehe, kanske inte men ändå! Vaknade kl halv sju idag faktiskt skulle endå åka med mamma så fiixa miig på 30 min coolt =) hände inte så mycket i skolan idag faktiskt vad jag kommer på just nu xD det märks att det är lov snart det är nu man får tillbaka alla prov och veta om man måste göra omprov i nått har faktsikt bara ett prov att göra omprov i och de är i kemi hade 3 poäng ifrån G USCH snacka om att jag är typ arg/ledsen och måste verklitgen göra om kemi provet eftersom det Poäng som jag får på provet nu blir mitt slutbetyg vi har tydligen inte de nästa termin så ska faktiskt plugga de ikväll "/ men nu ska jag ner och dricka te och kanske äta nått vi fåt se men skriver mer senare kisses!

(inga bilder på denna data kommer I promise)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: okej vad kul :) blev kompisen fin i håret? :)

2009-12-07 @ 16:59:39
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hello :)



Vad bra att du haft en trevlig helg!



Annars då? Vad ska du hitta på för skoj idaG?

2009-12-08 @ 15:12:56
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0