lördag

Godmorgon bloggen! Håller på att sminka mig nu, till musik såklart! idag gick jag upp halv 9 faktiskt men det behövs ska juh åka till täby strax och shoppa och köpajulklappar;) det är nog det tråkigaste som finns att köpa julklappar haha men vet juh typ aldrig vad man ska köpa :O, men men whatevrer :=) Så jag  började  morgonen med, ja musik. Och då kan väl dagen inte bli annat än bra?! Haha, Ehm nu måste jag fortsätta fixa mig... vi hörs när ja kommer hem kisses!

(erik grönwall Higher)

Kommentarer
Postat av: Jessica

nej, jag bara undrade, den var väldigt fin! :) ställ gärna en fråga i min frågestund som jag har nu!

2009-12-12 @ 12:14:43
URL: http://jessieh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0