Måndag!

godmorgon bloggen!Hur mår ni idag? Själv så är det jättebra. Faktiskt inte trött alls även fast jag gick upp klockan 9.. då fiixa jag miig och så hade jag hade tänkt att locka löshåret idah men orkade faktiskt inte haha! men jag hann iaf att platta det, ätit en lugn frukost, sminkat mig, noppat ögonbrrynen,  valt kläder osv.. Visst är jag snabb! Yes I know ;)idag är det måndag, känns väl sådär eftersom det bara är början på veckan.. Menmen, 
idag blir det juh att åka till täby och kolla på nyårsklänninge hoppas verkligen att jag hittar en nu annars blir det typ PANIK! men det borde jag juh göra ;) men nu ska jag och några kompisar dra så vi hörs när jag kommer hem kisses!


Kommentarer
Postat av: alice

Oj, vid halv nio gick jag och la mig ;o haha :D

2009-12-21 @ 13:29:18
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/
Postat av: JULIA - en i mängden ♥

jaa, kompisar :)



men hur är de såhär innan jul, stressigt? :P

2009-12-21 @ 14:55:19
URL: http://strumpsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0