Onsdag!

Hejj mina söta bloggläsare! idag är det  Onsdag..onsdagonsdagonsdag mina kära läsare! Jag tror ni själva kan inse vad det betyder? Hello, just 2 days until friday!!! Menmen nu är jag hemma från stockholm iaf, det var lite segt i början och jag hade ont i halsen & huvudet..och hostar som  vet inte vad men vi åkte juh till stockholm idah med klassen (gamla stan) så när vi kom dit så gick vi till stan som finns där och kollade lite det va skit kallt det blåste hur mycket som helst så efter en timme gick vi tjejer in på ett jätte mysigt caffe och år lunch man fick göra sin egen sallad coolt? sen eftetr det gick vi tillbaka dit vi skulle samlas ;), hade en toppen dag förutom att jag är hur förkyld som helst USCH... men men whatever det va inte allt som hände men orkar inte skriva allt faktisktxD, men en sak som hände va typ att vi stod och snacka och så kommer det värsta blatte gänget och ba soppor min kommentarer URSÄKTA SA DU NÅTT LR??   whatever idah va jah ganska pigg haha gick upp kl halv 7 hade sovmorgon wiiie (aa`` eftersom vi skulle mötas halv 9 på stationen idah fiixa jah ,miig på en timme sen trodde jah att klockan va typ halv 8 när hon typ va 8 så de va bara att springa till bussen haha!. Jag ska berätta en sak för er. Min kamera tycker inte om mig.. Eller jo vissa bilder kan den ta på mig men ibland stängs den bara av?! konstigt? :s,här kommer iaf lite bilder underdagekommer mer sen kisses! =)

(hm ingen kommentar xD )

(sallad den vart skit god!)


Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: okej låter trevligt. Är tyvärr för gammal för jul lov ;)

2009-12-16 @ 19:01:06
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: amanda

Svar: ja :) just nu fixar jag med lite allt möjligt, vad gör du? :)

2009-12-16 @ 19:33:32
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0