Onsdag!

godmorgon bloggen!Har inte kunnat blogga igår , för internet har varit sär!... Menmen, så blir det ibland.Idag är det onsdag , det brukar kännas sådär men idag är det faktiskt OKEJ! Hm... Varför? I vanliga fall skulle detta kännas som en allmänt deppig dag eftersom det är onsdag plus att det brukar vara skola men eftersom vi har lov så ;) och att det bara är 1 dag kvar till julafton =), iaf vaknade för en timme sen typ då gick jag upp och fixade mig sen åt jag en lungn frukost =), och nu ska jag åka in till norrtälje och träffa jessica och sen måste jag köpa den sista julklappen sen är jag klar med det =) sen ska jag kolla på smycken mm till nyår/julafton =) så vi hörs när jag kommer hem kisses!

(The Red Jumpsuit Apparatus-Face Down (Acoustic)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: armband är snyggt ja ;) allt bra?

2009-12-23 @ 11:03:29
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: amanda

jaha okejj=)

2009-12-23 @ 12:06:09
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0