onsdag!

Onsdag..onsdagonsdagonsdag mina kära läsare! Jag tror ni själva kan inse vad det betyder? Hello, just 2 days until friday!!! Hemma från skolan nu, det var rätt okej idag hände typ inte så mycket...fick tillbaka prov typ klarade dom känns skit skönt faktiskt =)iaf Vaknade av mig själv runt 6 ... Även fast jag hade bestämt för att sova ända till halv 7  idag! Men jag vaknade upp av ett ryck, för fick för mig att klockan redan var halv 7. men det va den inte haha! så gick upp och fiixa miig sne gick jag ner och åt fukost ;) måste verkligen bli bättre med aoutfits bilder lovar at tdet kommer imorgon bästämmer vi att jag börjar med det och ska ta mera bilder ska ladda in några snart whiiie =)så ni får stå ut med lite gammmla bilder så länge (aa` men nu ska jag kolla på one tree hill sen blir det att plugga :O har juh omprov i kemi imorgon USCH.... ofta man inte kan få G om man är 3 poäng ifrån? men whatever vi hörs senare kisses!




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Lycka till på omprovet imorgon :)

2009-12-09 @ 19:14:47
URL: http://www.steffi.se
Postat av: Amanda

Svar: ah det är klart (: vad hittar du på? (:

2009-12-09 @ 20:36:44
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0