söndag!

Godmorgon bloggen! Hur mår ni? Själv är det jättebra, lite trött bara söndag indag känns helt okejs eftersom vi endå har lov så ;) men whatevrer ligger i min säng nu och lyssnar på lite musik..Jag vaknade för mer än en timme sen ska ner och äta strax tror jag =) Idag är det fjärde  advent. vilken innebär bara fyra  dagar kvar till jul ;)Tiden går så jäkla fort... idag skulle jag och några till åka till uppsala för att kolla på nyårsklänning men det snöar sjukt mycket så att det inte gick att åka tydligen ? ofta liksom men whatevrer så jag och elli bestämmde att åka in till täby imorgon för att shoppa nyårsklänning och så.. men nu ska jag göra något annar så vi hörs lite senare kisses!
  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: åh vad kul, hoppas du hittar någon riktigt snygg klänning! :D vilken färg vill du ha?

2009-12-20 @ 11:27:49
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: ♥ HelloNicki

Hello sweetie!



Allt bra? Vad har du för dig?



Hoppas du får en super mysig fjärde advent.



Kramis

2009-12-20 @ 16:05:37
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0