Söndag!

Godmorgon mina fina läsare! sovit gott ? Det har jag iallafall.vaknade för några minuter sen nu väntar jah på att frukosten ska bli klar, ligger i min säng med datan och  kollar på tv =), är fortfarandeg ganska trött men, ska iaf godkända alla kommentarer jah inte hann godkända igår wiiiie =).  statistiken gick upp som fan igår! :OUrsäkta svordomarna men jag blev lite chockad,haha! igår hade jag bara 500 typ  och idag har jag  800. Det är faktiskt skillnad,håll med om de?  men inte så mycket!  (aa`kanske inte som blondbella som har över tusen besökare men iaf (aa` men nu ska jah dra ner och äta så upptaterar mer senare kisses



Kommentarer
Postat av: jessica =)

hur får du så långa ögonfransar? vad har du för mascara ? :)

2009-12-13 @ 21:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0