Tisdag - bara 4 dagar kvar till helgen!

Kom hem för ett tag sen, har städat min garderob och lite så. I skolan var det ju kallt som fan, och sen började alla att kasta  snöbollar  så det gjorde ju inte saken bättre... Sen när jag gick hem blev det typ snöstorm?! Kändes som jag gick i det iaf, och jag var bara inte lite snöig när jag kom hem. Men har blivit förkyld och börjat hosta,och det år liksom lov snart också faan! måste bli frisik tills lovet! iaf Hej bloggen! Hur mår ni idag? Själv är det bra. Idag är det tisdag, det betyder bara 3 dagar till så är det fredag - wiiihoo! Visst tänker jag smart ;) ? Yes I know. idag  vaknade kvart över sex idag, då rakade jag benen, noppade ögonbrynen och lite såntdära. Sen bara sminket och löshåret på sen var jag klar =)  vart klar på 45 min idah med sminket och håret coolt (Y),
jag ska bli bättre på att ladda in aoutfits bilder och massa bilder på mig men imorse när jag skulel ställa mig och ta kort/aoutfits bilder så står de low battery... och kameran stängs av!! men nu ör den på ladding så ska ta imorgon =),kisses!


(bjuder på  bilden)
 
 



Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: okej, men snart dax för jul lov nu väl? ;)

2009-12-15 @ 17:10:33
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: haha japp :D jag bor i växjö, dudå? :)

2009-12-15 @ 18:28:32
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hej, fin blogg :) Allt bra med dig?

2009-12-15 @ 18:40:07
URL: http://nadiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0