tisdag! tre dagar kvar tills fredag

Hejj bloggen! Tisdag idag, vilket inte brukar kännas så lockande.. Men jag kör pår och tänker att om tre dagar är det fredag. wiie =) Visst är mitt tänkesätt så sjukt jävla grymt? Jag vet...Hur mår ni idag? Själv är det bra. Jag vaknade kvart över sex idag!tog faktsikt bara 30 min igen att fixa siig coolt =) Är skittrött idag, vet inte varför, men jag ska klarade mig igenom skolan,annars va väl dagen okeej haha!hände inge specielt förutom att jag brände miig på tekniken på en bränpistol lr vad det va det gjorde skit ont! whatevrer ni kanske inye bryr er;)
fick iaf VG på mitt hus som jag gjorde på tekniken (stolt)men nu blir de att kolla på one tree hill så upptaterar mer efter det kisses frome me...


(biild från i sommras)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt att det går fort :)

Svar: hihi :) vad tycker du är bäst med julen?

2009-12-08 @ 16:16:04
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0