*

Hej bloggen! Längesen jag skrev, I know... Men min data gick sönder lr en sladd satt inte i ordentligt haha! men de kunbde liksom inte jag veta (aa`-  Menmen that's life.. whatever kollade på filmen ensam hemma som gick på 3an haha klockren fiilm =) och juste  en läsare undrade om jag kunde ladda in en bild på miig utan lösis och självklart kan jag de =) hoppas du blir nöjd bättre biilder kommer imorgon men hade ingen braa på denna data typ har inte hunnit fixa de =) kisses!


(utan lösis men har uppsat hår annan biild kommer imorgon)



(med lösis hadei ngen bättre biild just nu)
 


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hello sötnos :)



Hoppas du haft en riktigt trevlig helg och framför allt en super mysig första advent!



Kram

2009-11-30 @ 09:35:14
URL: http://hellonicki.se
Postat av: sandra =)

fin blogg =)

kan inte du ha frågestund någon dag och visa hur du sminkar dig ? =)

2009-11-30 @ 15:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0