godmorgon bloggen!

Godmorgon bShit, det säger jag nu? Tjugo över tolv? Ja... Jag vaknade faktiskt för bara några minuter sen. Såhär länge har jag nog inte sovit på jätte länge hii (aa` Skönt var det iaf! Snart kommer pappa hem med frukost till mig, från donken I guess. Fan, jag börjar känna mig sjuk.. Men jag orkar inte bli det! Har ont i halsen och så. och nu ska jah iafgodkäna kommentarer såg jag att det var några jag måste svara på ikväll. idah kommer biilder och videoinlägg från fotbollstungeringen ska ladda in filmen och de starax men min mammi hade lånat kameran igår för hon typ åt på någon resturang med sina gammla klass kompisar och så hlömmer hon min kamera :O smidigt!!
men nu hade dom ringt så hon har åkt och hämtat den nu ;) så de kommer senare whiiiw =) Men nu ska jag göra någonting annat, kisses

Kommentarer
Postat av: klaudia

sv; okej :)

händer idag & imon :)?

2009-11-07 @ 13:32:13
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0