MIn dag

Hej mina söta bloggläsare..!  FREDAG IDAG, whiie.. =)seriöst har längtat efter det hela veckan. Iallafall´, dagen började med att vi hade språk första timmen vi kollade typ på någon fiilm, sen efter de hade vi 9or fortbollstunering så vi sprang och böt om och så vi är tvunga att ha röda tröjor ingen aning vrf? och dom andra klasserna som går i 9an fick ha en annan färg och så jah ni fattar! sen skulle vi spela första matchen och alla va typ lite nervösa I thnk! eftersom ingen i våran klass vill liksom förlora. (idrotts klass) så hatar alla att förlora så. men vi van iaf den första och alla andra så vi kom faktiskt till final whiiee (aa` sen skulle vi då spela final och alla va juh ganska nervösa eftersom vi vill liksom   vinna men de gjorde vi såklart så för tredje året irad vann vi pokalen (stavning) naaaice vaaaaah  Hm ;) ? whatever, Nu har jag precis kommit hem och har tagit av mig löshåret precis.. Alltid lika skönt! Jag gör det varje dag jag kommer hem haha. biilder kommer in imrgon då blir de även ett videoinlägg från idah då också whiiie  Kisses from me



Kommentarer
Postat av: klaudia

sv; mega bra är dte för min del :D

2009-11-06 @ 20:22:04
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/
Postat av: klaudia

hihiihi, hemlis :D

själv :D?

2009-11-06 @ 21:36:58
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0