Onsdag!

Hej mina söta bloggläsare! Har inte hunnit blogga idag, hm.. vill ni veta varför? Jo, först var jag ju i skolan. Det var sådär idag.. Var skittrött.  man blir det av GRIS sprutan tror jag har jätte ont i armen så måste typ sitta och skriva med en hand jobbigt men det funkar nog (Y) plus att jag hatar onsdag det är den jobbigaste dagen ppå hela veckan, vi har sämst lektioner då haha! Whatever idag gick jag upp runt halv sex... Hoppade direkt in i duschen och gjorde mig fräsch. Sen gick jag upp till mitt rum och klädde på mig, sminkade mig & fixade håret! Bättre i verkligheten än på bilder, men jag försökte. Fan, fastnar verkligen inte på bild idag.. men ska ladda in biilderna senare i promise måste bli bättre med det men får med webbkamera snartt plus en ny kamera då kommer jag ladda upp massa biilde whiiie ;) men nu ska jag iaf kolla på one tree hill love it så bloggar mer efter de kisses!
(gammmmmal biild shiiit :O!!!)

Kommentarer
Postat av: jjonaataan

idag såg ja på one tree hill för första gången :D (A) hahahah xD <33

2009-11-25 @ 18:21:38
URL: http://jjonaataan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0