onsdagonsdagonsdag!

hejj mina fina läsare! Hur mår ni idag? Själv så är det jättebra. Faktiskt inte trött alls även fast jag gick upp klockan 6.. då fiixa jag miig och så jaag hade tänkt att locka löshåret idah men orkade faktiskt inte haha! =)  Onsdag..onsdagonsdagonsdag mina kära läsare! Jag tror ni själva kan inse vad det betyder? Hello, just 2 days until friday!!! whiiie =) iaf Nu är jag hemma efter en lång skoldag, usch händer typ ingeting i skolan idah  men innan sista lektionen som va musik så vart de lite roliga biilder vi har typ som en trappa upp till våran musik sak lr vad man ska säga ;) och där finns de ett räcke (stavning) så där lägger siig alla killar på rad haha ganska kul =) biild kommer senare I promise ;) dålig uppdatering går och idah :/ iknow, men hallå dagen är inte slut än! men nu blir det att kolla på one tree hill kisses! =)


Kommentarer
Postat av: Sannas Fotografi

Hm, ne det såg verkligen konstigt ut men nu ser det ut som vanligt igen :) Var väl blogg.se som tjorvade!

2009-11-18 @ 16:15:31
URL: http://emmotsanna.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

hittar du på ikv då?

2009-11-18 @ 17:56:39
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0