söndag!

Hej bloggen!Jag e ledsen att jag uppdaterar så "värsta sällan" som en läsare tycker, men den här helgen har jag faktiskt inte hunnit så mycket! .. iaf  Ligger i min säng just nu, och är skittrött.. Kom hem runt halv 3 igår lr nått i think! =) Vad gjorde jag innan då? Joo.. jag åkte in till norrtälje där träffade jag och elli jessica då gick vi först hem till henne och fiixa oss sen dorg vi ner på staan naaaice ;) va faktiskt inte så mycket folk :/ men whatever  sen hitta vi en kundvagn lr vad man ska säga så den körde vi runt meed haha! sen gick vi hem till henne igen ingen aning vrf men? då va de två sjukt snygga killar där dom hette typ jocke och något mer =)(fick deras nr (aa`) så elli och jag spannnna in dom ;) och den sista bussen hem skulle gå kl 01:00 den missade vi självklart! så dom två fick skjusa hem oss.. vi satt och dunka musik hela vägen hem plus att det gick sjukt fort haha =) lyckad kväll lr vaad =) men nu ska jag ner och äta scones mums kisses! =)
(sorry mitt smink ser fuckad ut men det vart konsigt när jag tog kortet =) )

  

Kommentarer
Postat av: Micke :)

Fan vad söt man kan va :D<3

2009-11-22 @ 13:34:49
Postat av: EMMASOFIA

Fin blogg, ALLT BRAA ? :)

2009-11-22 @ 16:45:42
URL: http://emmasofiasord.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

sv; aha, vad har du för söndagsplaner då? :D

2009-11-22 @ 17:08:52
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: Elli :)

haha det va as nice ! :)<3

2009-11-23 @ 12:05:35
Postat av: Jessica

Fan vad nice den lördagen var dom är så söta båda två tur att dom är hos mej ganska ofta då ;);) Puss

2009-11-24 @ 21:03:40
Postat av: tobbe

söt töss:D <3

2009-11-28 @ 18:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0