Tisdag!

hejj bloggen! Saknat bloggen faktiskt.. Skrev ju bara på morgonen igår  Tisdag idag, vilket inte brukar kännas så lockande.. Men jag kör pår och tänker att om tre dagar är det fredag. Visst är mitt tänkesätt så sjukt jävla grymt? Jag vet... Kom hem från skolan för en stund sen, trodde det skulle vara värre idag men det var faktiskt okej.fick tillbaka teknik provet fick G känner miig stolt eftersom jag inte är duktig på de men whatevrer  Dagen gick rätt snabbt..iaf =) Tog gris sprutan idag :O det gör sjukt ont faktiskt just nu känner jag inte min arm och den är svullen kan knappt skriva :/, USCH hatar sprutor höll seriöst på att svimma  men whatevrer hellre tar jag en spruta en få GRIS sjukan =) ;)haha! kisses!







Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: aha okej (: Jobbigt, vi har med en del men inte jättejättemkt (: Det är ju skönt nu när man börjar se ett slut på det hela, jag längtar sönder till jullovet, gör inte du? :D

2009-11-24 @ 18:23:21
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0