torsdah!

Aj aj aj vad ont det gör att bränna sig på plattången... Jag har värsta märket på handen, det ser ut som ett ärr alltså som om jag har skärt mig eller något - fett läskigt .. men whatever ni kanske inte bryr er ;) iaf vakande kl  6, och va så sjukt trött.. Men jag va tvungen, så ah jag gick upp och fixade mig hade ingen aning om vad jah skulle ha på miig (panik)  men hände typ inget speciellt i skolan idaah vanliga lektioner och så =)  iaf är Hemma från skolan nu! Ska plugga ihjäl mig, men först äta lite I think ? . , .  så hörs vi senare, här är biilden jah lovade igår kisses!




beeah & ullis haha!





Kommentarer
Postat av: Sannas Fotografi

Allt bra :)?

2009-11-12 @ 17:49:15
URL: http://emmotsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0