Dove summerglow!

Efter jag skrev senaste inlägget följde jah med mammi och handlade suuck! skulle köpa mitt shampo för brunetter och så hade dom inte de fuck så fick ta nått annat hoppas de är braa =) iaf sen  köpte jah Dove summerglow love lr ha mammi betalde så klart =) love it  Alltså jag menar Dove Summerglow! Det är därför jag är så brun fuckers =) Måste ta varje kväll, och igår missade jag det. för den va typ slut lr aa hart vart slut länge nu :S  Men får väl ta igen det genom att smörja in mig imorn bitti också. Eller. Man luktar ju brunutansol hela dan då, så... Jag tror jag skippar det. sen fick jah läkerol med smak av pomegranate? de va sjukr god iaf  men nu blir det iaf att kolla på mammas pojkar haha! hade typ glömmmt att de va torsdag idah! kisses







Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

har hört mycket bra om den :)

2009-10-30 @ 00:02:53
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: klaudia

sv; jadå :) själv :)?

2009-10-30 @ 11:18:21
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0