Hiss & Diss

Nu har jah ätit och så är sjukt mätt så vill inte se mat på hur länge som helst känns de som.
men nu ska jah hissa & dissa bitches ;)



jag börjar med att dissa 
jag dissar snö bara för att när det är typ regn snö och så blir håret sjukt lockit och man ser ingeting heller men ibland kan de vara mys och så och sen blir de sjukt halt ute och man vill juh inte ramla lr så :S, sen håller alla på att kasta snöbollar så att sminket försvinner så man måste sminka om siig och allt därför dissar jah snö/regnsnö 








Jag hissar 
 
gina tricot bar för dom har sjukt snygga kläder mm och man bara älskar den affären och allt, jah kommer alltid ut med typ 3 kassar när jah är där hihi, så därför hissar jag gina (aa`











Kommentarer
Postat av: ..

Åhh jah älskar också ginas kläder

2009-10-12 @ 17:48:05
Postat av: linnea

Haha dissar snö ???

2009-10-12 @ 17:49:12
Postat av: Soofie

Haha okeejs ^^

2009-10-13 @ 15:17:12
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Postat av: Soofie

ööööh jaa!! men vill ha lockit hår ? =)

2009-10-13 @ 15:17:53
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0