Godmorgon bloggen!

Godmorgon! Shit, det säger jag nu? kl 12? Ja... Jag vaknade faktiskt för bara några minuter sen. Såhär länge har jag nog inte sovit på flera månader.. Skönt var det iaf!Fan, jag börjar känna mig sjuk.. Men jag orkar inte bli det! Har ont i halsen och så.. dålig upptatring igår men kom hem typ vid 1 och sen orkade jah verkligen inte blogga va sjukt trött, men nu håller jah på att fiixa dom sista bilderna så dom kommer snart (aa`
igår va jah med elli och hennes syster vi gjorde inte så mycket vi började typ spela kort kl 12:00 haha! va sjukt länge sen jah gjordede seriöst :O, sen började jah och elli göra kladdkaka för vi va sjukt sugna på dem en den vart typ inte så god som vi hoppades på så vi åt gooodis ist (aa`

 

Kommentarer
Postat av: elli

haha fyfan va äcklig kladdkakan vart :s <3

2009-10-18 @ 12:45:02
Postat av: soofie

Haha x) <3

2009-10-18 @ 16:04:53
URL: http://soofielundberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0