Hiss & Diss

Mer biilder är på gång och så håller på att fiixa dom så dom kommer upp imorgon bitches, har ingen att blogga om just nu så jah tänkte att jah kunde hissa och dissa de va sjukt länge sen nu :O,

Jag börjar med att dissa: jag dissar mörkret jah är verkligen sjukt rädd för mörker :S det va verkligen skit läskigt attt gå själv om man ska hem lr något det känns liksom som om någon kollar på en när man går :S, lr typ följer efter än :S så jah hatar verkligen deee


Jag hissar: Adam haha för han är sjukt snäll (aa` söt han säger att jah är sötast men xD xD så idag hissar jag adam  (Y)( <3333

  Adam ^^ <3


Kommentarer
Postat av: addambooi@bdb

thihiih:D<33

2009-10-03 @ 21:36:11
Postat av: soofie

(aa` <33

2009-10-03 @ 21:49:03
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0