thursday!

Hejj mina fina läsare! =) Hur mår ni idag? själv mår jah toppan och är hur bigg som helst Faktiskt inte trött alls även fast jag gick upp klockan 6.. :S de tog typ 40 min att fiixa siig imorse och visste redan vad jah skulle ha på miig =) som ni vet är min kamera sönder och men ska ta med mobilen i promise men imorse hann jah verkligen inte taa ? eftersom jah vart lite sen haha! men imorgon =)
men nu är jah hemma från skolan sköönt sköönt! hände väl inte så mycket i skolan I Think? vi hade typ indrott och skulle ha fotboll självklart! vi skulle typ köra något som heter worldcup (stavning) och alla vi tjejer va i ett lag och sen va dom andra två och två lr hur man ska förklara :s sen ska man försöka göra mål och så går man vidare sen åker två lr ett lag ut och så fortsätter de så x) hatar verkligen fotboll :O dom sjuter hur håer som helst man blir  liskom hm rädd? jaja men vi kom vidare en gång iaf =). sen hände de väll inte så mycket vad jah kommer ihåg xD, så nu ska jah kolla på mitt älskade program gossip girl så upptaterar mer senare bitches kisses




Inte den bästa biilden men x)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hellåå , vad tycker du jag ska ha för nytt bloggnamn ? :) Kolla det senaste inlägget . BEHÖVER VETA VAD JUST DUUUU TYCKER :) <3



Allt bra annars ? :)

2009-10-22 @ 16:51:06
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hehe ja varför inte ? :) kul

2009-10-22 @ 17:08:49
URL: http://zeppcans.blogg.se/
Postat av: Elina

Kan inte du skriv vad du inte klarar diig utan =? =)

2009-10-22 @ 17:53:55
Postat av: mikael rydell

fiiin<3

2009-10-25 @ 17:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0