Tuesday ..

Godmorgon bitches! Today.. It's Thursday. Veckan går ju snabbt alltså, imorgon är det fredag! Jag gick upp kvart i sex idag, och visste precis vad jah skulle ha på miig (y) ah sen så började jag fixa mig.. Och blev klar nu! Idag har jag mössa jeanstights ett grått linne nu ska jah bara välja en tröja över   så är jah klar (aa`
kan inte ldda upp någon biild på min outfit idah sorry bitches men sitter på en annan data just nu :/,
Jag är glad idag! Yeah.. Varför? Många anledningar haha!
men idah ska vi då se på patrik 1.5 haha så skriver hur filmen va när jah kommer hem, nu ska jah dra dit då eftersom vi ska kolla på bio wiiiie (aa` puss

Kommentarer
Postat av: sofie

wow du haannnn att skriva på morgonen (Y)

2009-10-15 @ 19:13:34
Postat av: anna

fiin blogg =)

2009-10-15 @ 19:13:54
Postat av: anna

juste kan inte du ha frågestund snart =)

2009-10-15 @ 19:14:34
Postat av: anna

juste kan inte du ha frådestund snart =)

2009-10-15 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0