Tuesday ..

denna dag började med att jah inte hade någon aning om vad jah skulle hap å miig :O, så fick panik tror jah kollade på kläder i en halv timme lr nått hjälp? men ajjja sen när jah hade vallllt så sminkade jah mig plattahåret och platta löshåret och så fixa håret sen åt jah frukost sen hade jah tänkt att ta mina nya skor men  tog inte dom endå så när jah skulle gå ut till bilen eftersom jah hade missat bussen och skulle få skjus till skolan av mammi så sa hon ba Sofie bara så du vet snöar de ute :O, jah baaa wtf neeej, hatar snö och de va typ regn/snö så jah sprang ut till bilen med plattången i handen man vill juh liskom inte ha lockit hår :S, och när jah hissa & dissa i söndags så sa jah liksom att jah hatar snö och vad händer ? jo det snösar hela fucking dagen haha! klockrent men Whatever idah hände de inte så mycket i skolan typ ingeting så de är sjukt skönt att vara hemma slutade halv två typ (aa` yeees! så nu ska jah kolla lite tv och så, bloggar mer senare bitches kollade på min statistik har runt 900 unika kollare .. Fast ska jag vara ärlig så är jag inte "statistikgalen", jag kollar kanske besökarna en gång var fjärde dag haha... Tänker inte på det! Whatever, Puss






  Just because my shoes are prettiest bitches and i Love it











Kommentarer
Postat av: Anonym

hah :)

2009-10-13 @ 15:33:11
Postat av: Soofie

Vadå hah ? xD

2009-10-13 @ 15:38:44
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Postat av: elli

skorna är skit fiina =D <3

2009-10-14 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0