yeeea!

hello bitches.Just nu sitter jag bara och väntar på att nagellckacket ska torka.. och att maten ska bli klar =) åkte juh in till norrtälje en snabbis och träffade sofia vi fikade på en liten smula hihi =) sen drog vi upp till ip min kusiner spelade nämligen så hälsade på dom sen träffa vi en av mina kusiners tjej sofie så hälsade på henne också sen såg vi jeessica och elin sen kom på jonte och några tiill =) hade en sjukt mysig dag/kväll haha! ikväll har jah ingen aning om vad som händer så vi får väll se. och är sjukt súgen på att shoppa har ingen aning varför ? kanske bara för jah har fått pengar  nu hihi så de måste jah göra!! =)Men nu hinner jag inte mer, ska äta så vi hörs senare bitches kisses






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0