Min dag!

Hej sötnosar! Kom hem från skolan precis Iallafall så började vi dagen med språk inte mitt favorit ämne men men, sen hade vi matte och vi hade typ vikarie för matte läraren va sjuk så ingen i min klass gjorde ett enda tal haha! sen efter det hade vi lunch eftersom vi började 9 idag (aa` sen hade jah bara två lektioner kvar och de va svenka och so haha, men jaja nog pratat om skolan haha!


Nu har jag precis kommit hem ska fixa miig snart igen,
jah och elli ska dra in till norrtälje och kolla fotbolls match :O, ni kanske tänker WHAT! men vi ska kolla på jessica i min klass som spelar i B.K.V  ska bli kul sen blir det väl att vi äter någon stans menmen det löser siig (Y)
så nu ska jah dra och fixa miig sen ska vi nog åka när elli är klar så kan juhi nte ladda in biilder men kan kolla om elli kan ta lite så får vi se om de kommer in billder skriver mer när jah kommer hem Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0