Onsdah bitches

Hello bitches kom hem för typ en timme sen jag och jessica trog ner till stan och kolla prao har det nästa veecka hjälp!!! men vi hitta inget men vi skulle tyå ringa till willys och coop imorgon då vi fick nr av någora som jobba där (Y) om jah inte hittar något så får jag typ praoa hos min mammi (aa`men nog snackat om pra osaken nu haha! idah har jah varit sjukt sugen på att blogga i min lilla bloggis hihi idah va det vanlig skol dag vi hade matte prov vågar inte söga hur det giick sen hade vi engelska prov som man inte kan plugga till det va typ oförberätt (stavning) men hoppas verkligen det giick bra, men på tal om min design så kommer den snart jah lovar  så den håller vi på att fiixa =) så den fkommer nog upp någon gång i veckan hoppas jag.. sen ska jah fixa mina bilder som jah har lovat men just det pogramet dampar just nu men det kommer massor av nya bilder wiiiie,
men nu ska jah klä på mig andra kläder sen ta moppen till finsta och köpa halstabletter har sjukt ont i halsen igen! och kan inte snacka men juste hitta en skit snygg vinterjacka som jah ska köpa hihi, men nu måste jah dra
skriver mer när jah kommer tillbaka och så ^^
 
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0