Söndag!

dålig uppdaterade igår jag vet men vart verkligen sjukt trött så vid 2 gick jah och la miig i sängen kolla på film och smsade med folket, idag vet jah inte vad jah ska göra vet bara att jah hatar söndagar för då vet man att imorgon är det skola igen, men idag blir det väl att gå prumiiiis först sen måste jah plugga har typ sjukt mycket engelska läxor fattar inte vad våran engelska lärare tänker på :S, vi ska kunna översätta 7 sidor tills imorgon då baaah ??? så det är min daah haha!
men igår vad jah då med elli vi gick först en prumiiis men min hund sen gick vi in till miig och svulla godis och drack loka haha sen skulle vi gå ut och hämta mer dricka och då hitta vi ett twister spel som vi tog in så det spelade vi typ hela kkvällen ganska kul men sjukt jobbigt haha så efter de satt vi oss vid datan och snacka lite sen helt plötsligt hör vi hur min pappa skriker  och jah och elli var skit rädda men då hade tydligen zlatan gjort mål i sista sekunden lr något men guuud vad rädda vi vart vi trodde någon hade dött :O sen gick hon hem och efter de hände det inte så mkt men nu ska jah nog äta frukost är ganska hungrig men skriver mer sen pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0