Det va ett tag sen nu kör vi!



* OK - wannabes & EJ OK - wannabes - Tror inte det är någon som förstår vad jag menar? men hoppas iaf haha ... Okej jag ska förklara. Dom som man kallar "wannabekisse", "wannabefjortis" och det dära, det är som stämplat att dom ska man INTE acceptera. Men alla dom här kenzakopiorna då?? Dom är fan lika mycket wannabe som dom med platinablondt hår och rosa läppar elr hur ? Bara på oliak sätt juh om ni förstår . Det gillar jag INTE. Hoppas någon förstår :O


* Subway! Älskar deras mackor, känns jättefräscht. Mycket bättre än donken om jag får säga det själv, lite dyrare bara men whatever! Sen dom goda cookies som finns dära om man köper meny ;) Mums alltså....


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: haha skoooj ;P väntar på att min pojke ska komma hem så vi kan mysa :D

2010-04-15 @ 20:16:23
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0