..

Men jag försöker fan se fram emot min jävla dag, det brukar gå bra. Men nu är jag fan bara nere i skit igen.
Samlar mitt mod, och blablablbla. Hundra gånger om dagen, sen så är det meningen att man ska sova.
Jag kan inte somna.. Så när jag väl somnar, varför vaknar jag? tänk att man vaknar och är glas sen helt plötsligt blir allt skit man ska dra åt helvette alla missförstår en.. man skriker och man kommer ingen vart man tror alt blir bra när man kommer hem men nej man tror de sla lösa siig så man kan bli vänner igen men så lätt är de inte spelar ingen roll vad som händer.. du säger vi kan va vänner men du skriver när du har lust och du ska alltid va sur på mig osv.. jag har försökt nu hela kvällen att försöka  få dig att förstå att jag är ledsen och att de inte va så jag menade men de går inte visst vi är vänner nu men de kommer aldrig bli som förut igen "/ du tänker fortsätta vara sur på mig du tänker skratta åt mig om jag dog du hatar mig med andra ord har sagt förlåt och du missförstod mig med de jag sa kan inte göra mkt mer är glad att jag har en blogg som man kan skriva av alla sina känslor på de är skönt att kunna skriva av siig..

du vet vem du är och jag är ledsen!



Kommentarer
Postat av: bea

:(

2010-04-22 @ 20:46:51
URL: http://akessonbeatrice.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: okej, jag kom inte ihåg vilken dag jag kollade på vilket program men :P hittar du på?

2010-04-22 @ 21:40:09
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Therése

det var helt okej i onsdags ;)

hur är det med dig idag?

2010-04-23 @ 07:21:48
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0