FEEST!

Kom hem från skolan precis, det var chill idag förutom att  det rinner och kliar i ögonen plus ont i halsen och är ALLERGISK mot pollen så ska köpa medecin mot de i veckan sommaren är ¨på G nu :D Men det gick bra iallafall. ! Jag tror att jag totalt misstolkat mina egna morgonvanor, för jag verkar tro att det tar 2 timmar sammalagt att fixa till sig och käka frulle på morgonen. Men så är inte fallet, helt plötsligt tar det typ 30min att sminka sig och 15min att fixa håret och 20min att fixa och käka frukost. Alltså allt detta under 1timme... men de e bra, då har jag tid att sitta här och inte göra något alls. håller på att ladda upp nya bilder också som kommer senare ;)men Vi hörs om ett litet tag? Puss! 

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: hah atack .D

göra ikväll? =)

2010-04-16 @ 19:42:55
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Matilda

=). Jo då jag mår bra..



Hur mår du bra i dag?

2010-04-16 @ 20:30:50
URL: http://eklundmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0