one less lonely girl?

Börjar min morgon som förut, men en kopp te

Visste ni att hela dagen slutar bra om man börjar sin morgon lugnt och bra? Så därför har jag precis gjort mig en kopp te  och två mackor! Det var sjukt jäkla länge sen jag gjorde mig frukost på morgonen för jag har aldrig hunnit, men nu hann jag iaf! Dock vet jag inte vad jag ska göra iag "/ men dagen har juh precis börjat.. juste måste berätta om vad som hände igår kväll sen!!! iaf Vad har ni planerat att göra idag då..?
(hitta en biild på mig i min gamla hårfärg)


Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: det är inte helt fel det ju =) jag träffade vänner och grillade igår =)

hur är det med dig idag?

2010-04-17 @ 13:31:25
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0