Drömmar

Drömmar

På senaste tiden har jag blitt rädd för att gå och lägga mej. Har såna hemska drömmar. Iförrgår var faktiskt första gången (tror jag) som jag vaknade av att jag storgrät, drömde att mamma dog tror jag. Innan de har jag bara drömt om döden, mördare eller hemska saker. Och nej det är lixom inte mardrömmar utan såna där konstiga, vet inte om det har med ångesten att göra. Är oftast väldigt orolig innan jag somnar, får ryck och tappar andan. Men de är väl därför jag väljer att stanna uppe halva nätterna och sen gå och lägga mej. Hatar nätterna och speciellt drömmarna, det är nog värst. Visst hade jag perioder för några år sedan då jag bara drömde hemska drömmar, de höll på i några månader och   tur att jag inte giick i sömnen vissa kan juh göra de ? men jag vänder och vrider på mej som en galning.

Har svårt att sova , det är läskigt. Är så sjuuukt  jävla fucking mörkrädd så det inte är sant får typ panik nej men . Typ om jag ska gå från mitt rum till köket när det är alldeles kålsvart, elr om jag är ute och går på kvällen spelar ingen roll om de är med kompisar elr om jag går själv.. då får jag ofta sådana tankar "tänk om någon förföljer mej" eller "tänk så är det någon i vardagsrummet" men det är väl för jag alltid känner mej förföljd.

För er som undrar vad "förföljelsemani" är det när man oftast känner sig följ av någon, iaktagen helt enkelt. Jag kan se saker som inte finns helt enkelt, oftast människor. Får då panik och om jag är med någon frågar jag ju lixom "ser duuuu?"" men då skrattar dem oftast bara och säger att ingenting är där. Det är läskigt, men det börjar bli bättre nu,
Vet egentligen inte riktigt vad jag ville med detta, ville nog bara skriva av mig lite antar jag haha!
HAR NI OCKSÅ SÅ HÄR ELR NÅGOT LIKNADE ? SKRIV GÄRNA :D


Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Anton

det är fint, vad gör du då? :)

2010-08-18 @ 17:04:55
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0