Test

Hej, uppdatering på g!



Nu tänkte jag göra ett litet test så ni får känna mig bättre?


Namn:  Sofie
Efternamn: Lundberg

Ålder: 16

Längd: 1.61:$



Hårfärg: mörktbrunt/svart

Syskon: 2
 
Husdjur: prins,alfons,tindra

Bor: norrtälje

Skola: Roden

Sjukdomar: jag är frisk

Hälsa: den är väll helt okej

Telefon: Sugig sony ericsson

Musiksmak: HARDSTYLE <3, hiphop & svensk rap

Favorit artister: För många..

Klädstil: my style

Tre frukter du tycker om: passionsfrukt, avokado & typ äpple

Dricker helst: ramlösa ;)

Gillar med dig själv: min personlighet,  mitt hår typ? :D

Hatar med dig själv: finns en del..

Gört i sommar:  festa, bada, kompisar ;)

Tycker om vintern: kall tråkig

Tycker om sommaren: bästa!

Våren: men typ längtar till sommarn

Hösten: njaa

Har några kompisar: nej du vet

Några fiender: ja hela gbg är mina fiender ;)

Flyttat någon gång: 2 gång

Ser på tv: ja halvt

Tycker du om sjukhus: har inget emot det men gillar inte gå dit hihi

Tandläkarbesök: hatar tandläkare..

Göra idag: duscha och sånt

Gjorde igår: aboslut ingetiing

Gör just nu: svarar på frågorna

Är klockan just nu: 20:14

Vilken tid lägger du dig: när jag är trött?
 
När kliver du upp:
skoldagar  6 typ helger 2 :)

Vad tycker du om dagens väder: braa:D

Hunnit tröttna på frågorna: ja..haha

Vad vill du göra nu: gå och dö..skämmas.

Kommer du göra något av det du vill: antagligen inte haah (6)


Ohja jätteroliga frågor (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0