en fråga till er

Vad går ni mest efter hos en kille, personlighet eller utseende?

Jag ställde den frågan till mig själv haha.. Och vet ni vad? Jag har alltid gått efter utseende förut. elr gör de nu med   Det måste jag faktiskt erkänna. kommer nog alltid att göra de...Men det är klart jag inte är tillsammans med en om han är värsta idioten  elr nörden..men med min pojkvän vill jag kunna vara med honom som en kompis, förstår ni? Man ska kunna snacka om allt, skratta & bara ha så jävla kul. Och vet ni vad jag har upptäckt? Att om man känner en kille, och han har världens underbaraste personlighet blir han till världens finaste! Jag visste inte att det kunde vara så förut. Shit..


(som eric saade skulle liksom inte banga på han.... han ser sjukt bra ut osv)

Kommentarer
Postat av: Amanda

<3



svar: på lovet ska jag till Gbg en runda och sedan blir det mest träffa vänner :) självd å?

2010-02-21 @ 17:34:17
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: sara

jag går bara efter utseendet typ :P

2010-02-21 @ 18:13:49
Postat av: tobbe

hahah samma här har bah gått efter utseendet :P

2010-02-21 @ 19:16:32
Postat av: Anonym

går på personligheten också

2010-02-21 @ 19:22:36
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: mm absolut :) hittar du på idag?

2010-02-22 @ 16:08:57
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0