it feels wonderful

Goodmorning sunshines ;)!!Haha, tror nästan jag ska göra om min blogg till engelsk.. Så mycket roligare att skriva på det. Whatevah Allt bra med er idag? Själv är det grymt ;)ligger i min stora säng med datan nu! Sköntskönt, Aja, jag vaknade för några minuter sen faktiskt, Lördag idag, vilket känns skitbra. Snart ska pappa göra scones, mums! och nu ska jag godkända  kommentarer såg  att det var några jag måste svara på ikväll.
sen ska jah sminka mig, och så Förlåt så jättemycket för den superdåliga uppdateringen igår, men ibland hinner man inte med liksom. Det får ni stå ut med, jag brukar ju vara duktig på det annars? plus att mitt inernet fuckade upp sig. Hoppas det var okej! nu ska jag ner och ära frukost sen ska jag börja fixa miig sen blir det att dra och kolla på innerbandy match med några kompisar =), först ska vi kolla på en kompis (jessi) som ska spela sen näär hon är klar så ska vi kolla på mina kusiner så bilder kommmer senare ;)så vi hörs när jag kommer hem =) kisses!


(gammal bild men har inte min dat än där är alla nya bilder)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0