that's just the best

Wohow, det är fredag sötnosar! Har ni planer för denna underbara dag?? Själv så  spenderade  jag en tid i skolan...Whatevah Hemma nu! iaf Jag borde säga "äntligen" men.. Nej det gör jag inte. Det var rätt så nice i skolan idag, alltså inte kul men inte uttråkande liksom. Kanske  Whatever, )Jag gick upp halv 7 faktiskt och började 8a ;) men hann visste redan vd jag skulle ha på mig och allt ;)sen sen så började jag fixa mig.. tog typ 35 min ;)efter skolan gick jag och jessi ner på stan jag köpte två saker hårsnoddar och rosetter som man har i håret sjukt söta men ville ha svarta men självkart fanns inte de men  iaf ;).. juste ska börja videoblogga snart fixa ny design ska försöka videoblogga en gång i veckan iaf ;), får routern i veckan och  då kan jag sitta på min data igen whiie =)JUSTE innan jag drar ut ikväll så tänkte jag visa hur jag sminkar mig de är många som har undrat iaf om man läser kommentarena ;)  men nu ska jag göra något annat så vi hörs lite senare ikväll kisses!



Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: jodå jag mår bra, hur är det med dig? :)

2010-02-12 @ 18:04:54
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

jadå allt e brasjdå

2010-02-12 @ 18:56:59
URL: http://kaniksulaiman.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: imon blir det barndop och annars blir det mest att träffa vänner, själv då? :9

2010-02-12 @ 19:05:29
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0