that's me,

Hej sötnosar! Idag har det fan varit kul i skolan... dagen började med att vi skulle ha natonella (stavning) i svenska och va faktiskt inte så nervös men när vi väl skulle börja skriva fick jag sjukt ont i magen höhö.. sen får man inte gå på toa lr nått men vi skrev juh bara i 1h och 30 min men på torsdag ska vi typ skriva i 2h och 40 min.... vi får se hur de går.. ;) whatever.. idah är det tisdag vilket innebär bara 2 dagar kvar tills fredag whiiie =), idag gick jag upp 06:05 höhö fixa miig faktiskt bara på 30 min coolt ;), har internet nu hos pappa =) lr bara på hans data för de finns ingen raoter (stavning) här och jag har juh bärbar ;) och pappa har en platt data lr vad de heter... så de blir inga nya bilder idag för att glömmde sladden till kameran hemma hos mamma eftersom till min bärbara kan man juh bara sätta in minnes kortet.. men nya  bilder kommmer imorgon =), ska fixa min design på bloggen nu sen ska jag börja videoblogga en gång i veckan iaf? men kommer börja med de när jag har fått internet på min bärbara får typ de i veckan men nya bilder kommmer imorgon iaf ;) vi hörs lite senare kisses!

(NewKid - Gör Det För) låten är faan braa :O

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: du verkar ju lyckas bra ;) jag har nyss ätit och nu vet jag inte vad jag ska hitta på :P

2010-02-09 @ 18:40:38
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad använder du för perfym ? =)

när ska du göra ett videoinlägg ?

2010-02-09 @ 20:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0