wohow

Idag är det fredag och det gillar vi? Lite kanske, är sjuk så vet inte om jag får ut eller någotsånt ikväll.. men men... Hur mår ni idag? Själv är det bra. Jag vaknade kvart över sex idag, då rakade jag benen, noppade ögonbrynen och lite såntdära. Sen bara sminket och löshåret på sen var jag klar ;), idah i skolan gjorde vi typ inget speciellt... längtar som faan tills imorgon ;) då blir det att gå på resturang med tjejerna i klassen på G tror jag resturangen hette :D sen efter d blir de att kolla på bio (farsan) har någon av er sätt den? i sånna fall va den braa ? sen efter de vet jag inte vad vi ska göra om de blir fest lr nått vi får se :D,


Update you later, kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa de brukar det hehe :D:D

i helgen ska ja t stan sj åd ?

2010-02-19 @ 18:25:46
URL: http://kaniksulaiman.blogg.se/
Postat av: emily :)

kan inte du visa igen vad du använder för perfymer ?=)

2010-02-19 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0