wohow

Hej bloggen! Startade min morgon bra med en kopp hallon te och farlla mums  ;) Men vet ni, det var stört haha jag vaknade upp med mobilen i handen och så hade jag tyydligen skrivit hej till en inatt :o, läskigt ?
whatever idag är det onsdag känns väl sådär eftersom det är bara början på veckan men men man får försöka se det posetivt vet faan inte hur det går till men =). Skolan var faktiskt níce idag, lite ovanligt? Hm, nej inte nu för tiden. Bara man ser allt positivt klarar man det mesta! Iaf, fick veta att jag har svenska natonella nästa vecka..? är ganska nersvös men all säger olika vissa säger att man kan sänkas i de och vissa säger att man bara kan höjas ? vad är sant ?:S, ska iaf ha med mig vindruvor och energi dricka ska juh sitta och skriva i  2 timmar :S, juste dom ringde från comviq internett saken idag ;) internett kommer om 3-5 dagar så då blir bbloggen som vanligt igen ska börja videoblogga fixa design osv ;), men är hos mamma nu och ska till pappa ikväll så hinner upptatera lite ikväll iaf =) men nu ska jag göra något annat vi hörs lite senare kisses!

hitta en bild från vintern 08)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0