bara 5 dagar till helgen!!

Aj aj aj vad ont det gör att bränna sig på plattången... Jag har värsta märket på handen, det ser ut som ett ärr alltså som om jag har skärt mig eller något - fett läskigt .. men whatever ni kanske inte bryr er ;)Var ovanligt pigg när jag vaknade idag, men så brukar det vara när jag mår bra faktiskt. Somnade med ett riktigt leende på läpparna igår..Hur mår ni idag? själv mår jah toppan och är hur bigg som helst Faktiskt inte trött alls även fast jag gick upp klockan 6..de det  tog typ 40 min att fiixa siig imorse och visste redan vad jah skulle ha på miig och allt..  ! whatever 
Måndag  idag, vilket inte brukar kännas så lockande.. Men jag kör pår och tänker att om fyra  dagar är det fredag. wiie =) Visst är mitt tänkesätt så sjukt jävla grymt? Jag vet... ska ha frågestund lite senare också ;), men ska kolla på one tree  hill nu kisses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0