DESSA UGGS

Nu ska jag va ärlig. Jag tycker det är rent ut sagt skitfult. Hur förklarar man det? Joo.. Förra året hade jag en sån här period där jag inte orkade fixa mig och skit. .. lr aa jah orka fiixa miig och de men  mina kompisar hade sånahära uggs - jag testade dom och dom var sjukt  sköna. skulle inte banga på att köpa ett par och bara ha ibland som myskor ex bara ha hemma och ibland när man går till skolan men då skulle jah nog köpa dom  dyrare ( äkta ) .. Någon dag när man har lust liksom =) och sen skulle jag köpa dom som är korta inte dom här långa som ni ser på bilden dom korta är snyggare iaf kisses



Kommentarer
Postat av: ANNAARVIDSSON!

SV: mm ;)



Snygga skor ;)

2010-01-03 @ 20:39:34
URL: http://humleboris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0