HOME HOME

Jag är så jävla varm & trött... Suck, värmen börjar bli aldelles för het. Men inte lika het som mig, som tur är! =) Ingen har någonsin slagit rekordet att vara så het som mighaha ;), kom hem precis iaf kan berätta om dagen!
klockan ringde klockan 8a då gick jag upp satt upp håret i en toffs packade badkläder osv sen vid kvart i 9 drog jag och ellii te bussen sen när vi kom till norrtälje böt vi buss mot spillersboda 630 restiden tog 30 min typ..
näär vi kom fram drog vi direkt till badet det va skit mys man ville typ springa i p.g.a värmen haha sen solade vi sen vid 2 ? drog vi och köpte dricka/glass sen vid 3 drog vi hem och nu är jag hemma ;) har tagit massa massa bilder som kommer senare så ni kan bara länkta på en bild bomb ;), nu ska jag ner och dricka VATTEN hörs snart kisses!


Kommentarer
Postat av: milia ♥

vet inte va ska du själv göra :)

2010-07-16 @ 17:04:45
URL: http://miliahs.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: Har precis kommit hem från min semester i Spanien och det är därför svaret har dröjt så länge men iaf: Just nu svarar jag på kommentarer, vad gör du? =)

2010-07-16 @ 17:34:00
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: Har precis kommit hem från min semester i Spanien och det är därför svaret har dröjt så länge men iaf: okejs, skönt det =)

2010-07-16 @ 18:05:48
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0