MIN BLOGG!

Det här är jag, min personlgihet & mitt liv. Min blogg.
okejs Jag vaknar upp varje morgon, och skriver av mig hur jag känner mig den dagen. Nästa timma så skriver jag vad jag ska äta till frukost och vad jag ska ha på mig för kläder. Jag får komentarer  hur bra min blogg är. Sen är det ju självklart dem avundsjuka som skriver också, men dem bryr jag mig inte om! =) Sen så drar jag ut, och umgås med alla mina vänner och tar bilder.. Sen när jag kommer hem, är det blogga igen och skriva av mig..

Jag bloggar för att jag tyckerde är kul  att blogga, jag älskar att skirva. . När jag var yngre så brukade jag skriva berättelser på datan som var ca 3 Sidor på ett kapitel, sen var själva berättelsen kanske 8 Kapitel, tänk er hur mycket jag skrev då.haha dock skulle jag aldrig kunna göra de nu haha fyfan..

SKRIV GÄRNA OM NI VILL VETA NÅTT OM MIIG ELR OM NI UNDRAR NÅTT





Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej, svarar på kommentarer :P

händer ikväll? :)

2010-07-24 @ 15:20:42
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0