om ikväll

förlåt för super dålig upptaering idag!! men kan berätta vad jag har gjort
på fan drog jag och elli moppen och solade hela dan blev ganska nöjd fick en rand iaf ;) sen drog vi hem och åt sen runt 19:00 så smsade elli och frågade om hon jag och eki skulle dra till bruce och sphefan och vara med dom så vi tog mopparna dit och va med dom spelade badinton och kollade på film skit mys.. sen drog vi hem och fyfan vad kallt de va att åka moppe hem med linne och shorts haha ärr död typ ;) men aja nu ska jag ta på mig en stor tröja och ta täcket runt miig och sätta på en film.. JUSTE de hade tydligen åskat inatt/regnat ha men de hörde intej ga men tydligen alla andra haha ;) aja gaasch har verkligen saknat bloggen (A) aja kanske kommer nått mer inägg ikväll :D kisses frome me


Kommentarer
Postat av: pauli

söt du är :)

2010-07-15 @ 02:39:30
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: michaela

sv; vad skönt :) har du det varmt ? =)

2010-07-15 @ 11:46:23
URL: http://michson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0