vinn en läkning

  Godmorgon alla sofie lovers ;(Hur mår ni? Själv mår jag bra, är bara lite seg!

Jag vaknade för knappt en stund sen av att jag tänkte "FAN JAG MÅSTE BLOGGA!!!" så jag rusade upp och satte på datan direkt.. vad ska ni hitta på idag dåe ? själv så ska jag ta e lungt på dan för ikväll ska jag och några till grilla/fest hemma hos elli kommer bli super mys hoppas jag men hinner skriva några inlägg ska typ fra dit vid halv 5 ? men nu ska jag ta miig en varm dusch JUSTE HAR NI NÅTT FÖRSLAG PÅ VAD MAN KAN HA PÅ SIG ? DE ÄR JUH GANSKA KALLT MEN MAN VILL INTE GÅ SOM OM DE ÄR VINTER DEN SOM GER BÄST FÖRSLAG FÅR EN LÄNKING ;) lyck till kisses!

  


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Så bra, samma här :P

vad gör du då? :)

2010-07-24 @ 13:01:42
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: paulina♥

ta på dig en stor mysig gosig tröja och ett par legging såå känns det inte så vintrigt :)

2010-07-24 @ 14:16:03
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0