självkänlsa/självförtroende



Självkänsla är något som jag har som ett tips. Man måste ha ett bra självförtroende. Jag mår för det mesta alltid bra, om det är något som tynger ner mig så skiter jag i det och lyssnar på glada låtar och går vidare. Men som igår, då fick jag nog. Det var någonting, som gjorde mig så ledsen att jag började gråta, mitt framför allihopa som vi var med igår. Men jag brydde mig inte, jag fortsatte gråta. Jag är inte den som gråter för saker som händer om mig själv, det som kretsar runt mig, jag skiter i det och går vidare. Jag är inte den som delar med mina problem och brättar för pojkvännen, eller vännerna att det är något som gör ont i mitt hjärta. Men igår när jag bråkade med min mamma, så kände jag att "Nej nu fan släpper jag ut allt" och grät. Det kändes mycket bättre, och alla mina vänner
som jag inte visste var sådär, fanns där och hjälpte mig upp


Men oftast så brukar jag kolla mig i spegeln och tänka "Whatever, det är såhär jag är, och såhär jag ser ut. Då får jag väl accpetera det" Så det är bara att acceptera sig själv, vare sig man gillar det eller inte. För man kommer faktiskt längst av att ha ett bra självförtroende..



Kommentarer
Postat av: Självförtroende

Bra, viktigt att acceptera sina känslor oftare

2010-07-07 @ 11:47:07
URL: http://www.xn--sjlvfrtroende-cfb7y.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0