midsommar!

Men GODMORGON älsklingar! Sorry att det inte blev SÅ bra update igår kväll, men vart skit trött nu är jag vaken iaf vaknade precis och idag är det midsommar vad ska ni hitta på ? själv så blir det grillning med några och osv  skit mys.. juste mitt internett kan försvinna idag för mina föräldrar håller på att flutta ihop igen och fettot som ska flytta ut mammas ex blir det ska ta de med siig -.- fattar inte vrf han inte kan ta de imorgon ? aja hoppas att det går enndå (A) men annars vet ni vrf jag inte bloggar ;) kommer ha kameran med ikväll också om de här blir sista inlägget så hörs förhoppnings vis senare kisses!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

jag ska äta fondue i kväll med två tjejkompisar :D chillkörka lite sj då ?:D kra

2010-06-25 @ 12:33:01
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0